Another day in paradise - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Anco Duivenbooden - WaarBenJij.nu Another day in paradise - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Anco Duivenbooden - WaarBenJij.nu

Another day in paradise

Door: Anco van Duivenbooden

Blijf op de hoogte en volg Anco

25 April 2013 | Zambia, Livingstone

Weer terug in Livingstone om richting Botswana te gaan, maar eerst even dagje relaxen. En wie zag ik in Livingstone backpackers? Eline, ze zat naast me op de heenvlucht Johannesburg-Livingstone. Ze was toen nog best nerveus, maar nu was ze helemaal in haar element. Leuk om te zien!
Het was heerlijk weer, lekker aan t zwembad gelegen en ook naar het Livingstone museum geweest. Leuk museum met van alles over de ontdekkingsreizen van Livingstone en veel opgezette dieren (kon ik rustig de namen van de vogels bekijken).
Ik wilde nog graag een Cheetah walk doen, dus die in de ochtend geboekt. Was erg leuk en was de enige, dus kreeg persoonlijke tocht. Leuke video is er van gemaakt! En er waren ook nog 3 kleine leeuwtjes, die wilde ik weer even aaien. Miste dat wel weer.
Het was volle maan die avond, dan kan je de lunar rainbow zien bij de Victoria Falls. Het was donker toen ik er was, leek weinig te zien, maar was wel gezellig met wijn en hapjes! In het begin lukte t niet om foto's te maken, maar na alle automatische opties uit te zetten, en hulp van Amerikaanse vrouw, is dat toch aardig gelukt!
Teruggereden in gedeelde taxi met Noren, die congres hadden georganiseerd vanwege de 200e geboortedag van Dr. David Livingstone!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anco

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 11339

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 28 Maart 2014

Ukutula-South Africa

01 April 2013 - 30 April 2013

Lion encounter program Zambia

Landen bezocht: