Rainbow in the sky - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Anco Duivenbooden - WaarBenJij.nu Rainbow in the sky - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Anco Duivenbooden - WaarBenJij.nu

Rainbow in the sky

Door: Anco van Duivenbooden

Blijf op de hoogte en volg Anco

16 April 2013 | Zambia, Livingstone

Gisteravond kip curry gegeten in Zig Zag. Het eten in Zambia is echt wel veel beter dan verwacht, ik word nergens ziek van! Vandaag beetje uitgeslapen, alhoewel ik wel om 6u wakker werd. Ontbeten met thee, toast, 2 eieren en bacon. Op naar de Victoria falls!!
Gelijk een rhino walk geboekt voor morgen, nog even afwachten of het hier wel lukt.
Na taxirit van 40 ZMW, gewapend met regenponcho en twee camera's, weer fantastische regenbogen gezien bij de watervallen. Wat is dit toch mooi! Helaas klein stukje waterval te zien, echt veel damp overal. Over een bruggetje geglibberd, waar ik echt drijfnat werd, maar het is heel bijzonder. Mooie foto's van de bungee jump brug gemaakt, ook met regenboog.
Bij de "pothole" kwam ik 3 Nederlanders tegen en heb net hen meegelopen richting de brug. Mooie foto's gemaakt.
Daarna naar crocodile pool, wat beetje bizar was, met veel misvormde krokodillen. 's Avonds afgesproken met de 3 voor eten, en dat was heerlijk bij the golden leaf, een Indiaans restaurant (110 ZMW), en dat in Afrika!